Åter hemma

Kom hem för en liten stund sen. Fick jag köpt vad jag ville? njaa. Fick tag i ett skärp iaf, som glittrar i lila, sånt gillar vi! Sen köpte jag inget mer än potatis och potatisskalare till Hannes, en jultomte till mig själv och en plastkasse.
I affären stötte jag på Eve ett antal gånger, och hur hemskt det än låter är jag glad att det är mer än bara jag som har beslutsproblem vad gäller hårfärg! ;) haha.

När jag var inne på Anders färg, eller clororama som det numera heter, kom det fram en och började prata om hur bra min krönika var, och de andra texterna för den delen också. Bestört som jag var, frågade jag hur tusan hon kunde veta att det var jag? "krönikabilden" blev svaret, och utan att tänka mig för säger jag bara "ser jag verkligen så retard ut?!" Efter lite skratt och ett hejdå gick jag, och har inga planer på att gå in där den närmsta tiden igen....

Kommentarer
Postat av: Eve

Hahah beslutsångest är en av de jobbigaste känslorna!

2008-12-30 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0