Emodepp

Fick en förklaring till allting innan. Min tonårsdepp är tillbaka. Det är därför allting går helt fel, att jag tycker allting är skit. Blir det inte bättre snart, får jag käka happypills, inte värst frestande...

Fortfarande återstår ett fett problem, något som också påverkar humöret, är att jag fortfarande inte har någon nyårsklädsel. Trodde jag skulle åka, men som vanligt blir det inte som bestämt, tack för det. Och alla andra har redan varit och handlat, eller ska handla med andra, och jag är inte frestad att åka själv. Så antingen får jag stanna hemma på nyår, eller så får jag komma i slitna jeans och känna mig smått utstött. well well...

Känner mig smått frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0