Ett intetsägande inlägg

Eftersom jag inte ens kommer att starta min dator imorgon, och inte har råd att skicka sms till alla det det står "god jul", får jag önska det här istället. Jag ser inte alls fram emot imorgon.

På något sätt känner jag mig lite... ensam. Bortglömd. Jag vet om att jag inte har gjort något fel, men eftersom personen verkat bli arg, och inte har hört av sig, eller svarat mig, antar jag att så fortfarande är fallet. En enda människa, bortsett från Hannes jag litar på. En enda människa jag önskar skulle ringa, eller åtminstone skicka ett "god jul" sms. En enda människa jag önskar bara kunna prata med. Kanske inte det smartaste att skriva ett blogginlägg, ett intetsägande inlägg, eftersom det kanske inte ens läses av personen i fråga.

Jag tycker allting är pest och pina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0