Från oseriöst till seriöst

Har inte varit direkt seriös här på ett tag.

Men i vilket fall som helst, gjorde religionsprovet igår, Enligt mig gick det bra, och enligt lärarens svar gick det nog ännu bättre. Hoppas i alla fall på ett VG.

Igår var jag och pappa i Hannes lägenhet där vi hjälptes åt att installera ny spis, och fixa lite lampor och så. När vi väl kom hem därifrån var jag så trött att jag la mig ner i sängen och somnade dirr. Det i sin tur resulterade att jag hade glömt ställa min klocka, och jag vaknade klockan 10. Nej, inte lönt att ta sig till skolan.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Glo på idol with some friends, eller följa med pappa till Halmstad? Damn, det var ju längesen sist, och jag vet ju hur bra det är! Aja, ett problem att grubbla på lite senare.

Drömde också inatt att jag pratade med en gud. Pluggat för mycket religion kanske?

Kommentarer
Postat av: lian

du vet vart du ska....;)

2008-12-12 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0