Fullt shå!

Min hjärna har äntligen kommit igång igen! Jag är inte lika depp längre, fyfan det är så jävla skönt! Hjälpte pappa för en stund sen med nyårsmixen på 4 timmar som ska spelas på radion mellan 22-02 på nyår. Så jävla bra är den, daddy med för den delen!

Fullt shå var det ja! (vet att det egentligen inte stavas shå, men det ser sjukt gulligt ut) Behöver ut i byn, eller ystad, och hitta passande accessoarer till nyår, sen brakar nyårsfesten loss, och sen blir det ännu mer fest till helgen. Fyfan det kommer sitta som en smäck! Jag är ganska pepp ;)

Bilden är från sommaren 2007, en himla bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hihi jag som tagit!

Du, du ska bara veta vilken dag jag har haft. Du kommer hata Marie ännu mer (om det är möjligt)!

2008-12-29 @ 18:03:25
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0