Hungrig och trött

Efter att ha hostat hela natten orkade jag verkligen inte gå upp när klockan ringde imorse. Det innebär att jag sov fram till klockan 12, riktigt nice! Brukar inte sova så länge :P

Så fick jag sätta igång och städa på rummet, katastrof som det var. Har hållt på fram till nu att sortera saker, lägga om dem i lådorna och plocka undan allt som låg framme. Nu ser det ganska hyffsat ut, och med lite julpynt :) Men nu är jag både trött och hungrig!

Har också fixat Hannes ena julklapp, så har bara en kvar. Jag hoppas verkligen han blir glad!

Nu är det också lov, och jag har ingenting att göra under kvällen. Men det gör ingenting, kan vara skönt att bara slappa också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0