Idolkväll och läggdags

Blev Idolkväll hos Liebabe med Johan. Blev lite cookies med chokladbitar och chips hihi ^^ Har inte direkt kollat på idol så mycket, men tyckte faktiskt att Kevin (är det väl han heter haha?) skulle vinna. Gillade inte Alice värst mycket, och såklart - som den klogogris jag är, tyckte jag att hon förstörde Kiss's låt Heavens on fire. Ingen kan göra om det, så det så!

Men nu ska jag ta och dejta sängen, för jag är rövtrött. Mitt toblerone får jag njuta av imorgon, NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Håller med dig helt!

Jag hatade när hon sjöng Kiss låten...jävla Alice...mesig som fan och rösten duger icke!

2008-12-13 @ 14:17:51
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0