julgodis och landet

Igår stack jag till Carro, eftersom hon skulle vara ensam hemma. Redan klockan 3 tog jag bussen, och sen bestod kvällen av lite film, hemabakat julgodis (svingott kan jag ju säga!) och lite film. Bortsett från det var det ett jävla blåsväder och en anka verkade ha försvunnit.
Så imorse gick vi en runda, och jag fotade. ÄLSKAR landet, älskar allt som har med det att göra, det är så mysigt :) Speciellt i Carolines hus, med massa julpynt och allt var bara såå myyys! haha. Sen klockan 4 tog jag bussen hem, för att här sätta mig och spela lite wow. Numera är jag lvl 49 för den som undrar. Slacker är vad jag är...! (;

Ikväll vet jag inte vad som händer. Lär väl bli sängen som ska vara min vän, hihi. Ska också försöka göra klart Hannes andra julklapp, och kanske se en film.

EMOFISKTESTIKEL

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för att du ville komma så slapp jag sitta själv. Det var trevligt! =D

2008-12-21 @ 23:27:10
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0