Kiss-flashbacks

Vilken film är väl bättre än Detroit rock city? Alltså jag bara älskar den! Har sett den kanske sjuhundra gånger, och ändå inte tröttnat hihi.

Såg den innan vi själv skulle på KISS-konserten, och blir man nojig eller blir man nojig? haha!

Fick lite flashbacks när jag precis satt och lyssnade på Duece, Love Gun, och den hederliga  låten I was made for loving you. Visst, jag har inte varit på speciellt många konserter, men jag vet ju om att det är livets största tidpunkt. Det var liksom som om man var tillbaka på 70-talet, under deras glanstid. Alltså att känna öset när de inledde med Duece, och när de i mitten spelade I Love it loud, strutter, hotter than hell, she, och alla möjliga låtar, för att sen när de spelar Love Gun, känna att hjärtat nästan gick i bitar, för det var så jävla bra, det var så jävla bäst. För att sen nästan släppa en tår när sista låten Detroit rock city kom.

Jag minns det som om det var igår.

Kommentarer
Postat av: Ankan

hade så gärna velat vara där!

Själv sitter jag här just nu med 39 graders feber :(

2008-12-03 @ 19:28:22
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0