Ljusare tider, förhoppningsvis!

Sitter just nu vid pappas dator. Just nu lyssnas det på Guru Josh Projekt - Infinity klaas remix. Den är bäst, basen får hjärtat att slå i otakt, och den känslan är verkligen välkommen! Det är inte mycket, men det känns lite bättre nu iaf, jag behöver bara lite hjälp att gaska upp mig. Bör väl skruva ner innan mamma gnäller över att tavlorna hänger på sne, men hur jävla fett är inte det?!

Fick mig också ett ganska gott skratt när jag läste att Annika inhandlat lite nytt folk haha!

Fortfarande 3 minuter kvar av låten. ååh mitt hjärta sjunger! Jag vill bli Dj, jag vill bli nästan lika bra som pappa. Det är det enda jag vet just nu. Me and the music!

Och Hannes bestämde sig för att sova hemma inatt, och det känns sjukt skumt. Jag har liksom ingen att... prata med.

Nu är jag trött av att sitta inne, så en rundtur utomhus står nog på tur härnäst. Frisk luft, jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0