Nu får det vara slut!

Jag är så trött på mig själv, så trött på allt. Jag hatar mig själv, hatar allt. Ingenting går som det ska, allting går käpprätt åt helvete. Inte ens mina ord faller lätt längre, allting är bara så fel!

Det känns åt helvete, för jag har ont i hjärtat. Aldrig har allting varit såhär felfelfel! innan.

Och jag är så jävla patetisk också, som skriver detta i en blogg på internet. Men av någon anledning så är den illa tvungen att lyssna, hur lite den än vill...

Nej, dags att torka tårarna och sluta skriva dessa tragiska och jävulska inlägg. Snart nytt år, snart nya tag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Något man kan göra? Hjälpa dig med? =O =/

2008-12-25 @ 22:28:46
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: på det jag skrev om Linnea? Jag e seriös. Sjukt sur på henne, hon är en bortskämd rälig unge... visserligen bara ett år yngre än oss, men ändå unge..

2008-12-25 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0