shit!!

Pappa ringde mig precis.

P: Hej Lisbeth. Tror du att du kan spela schlager imorgon?
J: Är du seriös?
P: Ja.
J: är du dum i huvudet eller?
P: Ja det är jag väl det med. Kan du spela imorgòn? Det är i värnamo.
J: Men vaaaaaa?!?!?! (trodde han skämtade)
J: jag är ledsen pappa, men jag är inte riktigt redo för det än.
P: Jag tror att du hade klarat dig fint, men jag förstår dig. Vi ses hemma sen.

Så la vi på. Fatta, jag hade kunnat få min första spelning redan imorgon! Alltså helt jävla sinnes! Nu under julen vet jag iaf vad jag ska göra! JAG SKA BLI LIKA BRA SOM MIN GAMLE FAR!

Aaah, alltså snacka om att jag blev hyper helt plötsligt :P

Kommentarer
Postat av: lie

du skulle gjort det! :D

2008-12-22 @ 14:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0