Skakad

Komisk rubrik med tanke på händelserna.

Vaknade 6.20 av att hela huset skakade, och vad jag har förstått har det inte varat lika länge hos andra som hos oss. Jag är så jävla tacksam att hannes valde att sova här inatt, för jag vaknade panikslagen faktiskt. Och jag mådde så jävla illa när jag insåg att huset skakade, och min Manson-flagga nästan åkte ner.

4.7 på richterskalan, det var ganska mycket. Vi har inte haft så stor jordbävning på 104 år. Det är sjukt, egentligen. Kärnan var här i Sjöbo, och det var väl ganska mycket i Tomelilla också. Sen har det nått ner till Danmark, och upp över Stockholm...

Kommentarer
Postat av: lie

jag hörde något om 50 år, att vi inte haft det på så länge, eller något. läskigt är det

2008-12-16 @ 08:48:44
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: lie

nu hörde jag på tvn att det var 100 år, sjukkkt!

2008-12-16 @ 13:22:43
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0