sure, call me emo

Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?
Hur kan man låta bli?


Bara jag som fattar vad jag menar, och jag har inte för avsikt att avslöja vad jag menar heller. Jag är bara så jävla fast i hans liv, denna jävla bok har förstört mitt liv. Hans musik är så berusande, like a drug. Det bästa är att han hänger över min säng.

sure, call me emo.

Kommentarer
Postat av: lian

temlan....<3 favvodogen!

2008-12-13 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0