Tillfället är blä

Just nu är allting bara blä, skit. Julen är något man ska se fram emot, men denna är bara åt helvete. Det är inte mysigt för fem öre, och jag önskar mer än någonsin att jag inte fanns. Jag önskar så jävla mycket att Hannes var hemma, att jag hade någonstans att gå. Just nu är allting bara blä.

Jag önskar att jag hade vågat prata om det, men det gör jag inte. Jag önskar att jag bara kunde få detta ur huvudet, men jag lyckas inte. Jag önskar att det fanns någon som kunde hjälpa mig, men det finns väl inte det heller. Jag vill bara bli av med detta, slippa detta levande helvete som låter mig må skit. Jag är så less på att gråta, jag orkar inte mer!

Hoppas på en räddning på nyår i alla fall. verkligen hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0