Utekväll

Igår blev det middag och bar á bar för att fira Eve. Blev ganska trevligt!

Började med att vi käka mat hemma hos Lykke, tacogratäng, och sen lite supspel, för att senare bli körda till busstationen för att ta bussen till ystad.
Väl där gick vi till döda bar á bar, sen vid halv ett gick vi till Dona Gina och tog oss en shot! Sen var det bara att trampa tillbaka till denna såkallade "baren med skitmusik". Dansade lite och hade trevligt, tills det kom en äcklig gubbe och vill ta i mig och att jag skulle komma hela tiden, 7gånger sa jag nej, och en gång fick jag till och med knuffa bort honom, ÄCKLIGT! Sjuka människor. Men sen blev han tagen av vakten när han för 9 gången närmade sig haha!
Sen var jag ju bara tvungen att klaga hos Dj:n, satan du, han borde inte ens få kalla sig Dj! Såklart var det de enda jag tänkte på, vilka kassa mixar han la och vilken sugig musik han spelade. Och spelade han en bra låt, ja det varade det i 20 sekunder, sen bytade han igen... Jag sa det till honom, och han verkade inte glad haha! Nej det förstår jag ju, till och med jag är bättre, och jag har bara fått spela lite...

Men, slut på mitt klagande nu, för nu  ska jag ta och käka kyckling!

Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHA så typiskt dig <3

men det är bra!

Folk borde veta när dom suger hahaha xD

2008-12-06 @ 17:29:53
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0