(1!

Jaha, redan November, och känns som det är dags att handla julklappar nu, så slipper man stressen sen.
Och, så garanterar man att ha pengar iaf :P

Då åkte Carro för ett tag sen, lite tråkigt, eftersom det blir en ensamkväll ikväll. Tror jag i alla fall?

Så sitter jag här och leker med designen till min blogg. Skönt att bara sitta och koppla av, att bara
koncentrera sig på detta. Den är ju långt ifrån klar, men snart så. Så blir det ju lite personligare
 också, och roligare för mig ^^ Ska nog också försöka lägga in bilder  i mina inlägg,
 så det kanske blir lite roligare.    

Åh, tankar tankar. Tiden rinner iväg, vart blir allting av? den 19nov, då har jag och Hannes varit förlovade i
3 år, men ändå känns det som det hände igår. Det känns som vi varit tillsammans i en vecka, det är
fortfarande så mycket känslor som sprudlar, och det är galet att jag kan älska honom med hela mitt väsen. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en trevlig vistelse i Sjöbo! :P

2008-11-01 @ 14:00:10
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0