(11! För sent att ångra sig!

Japp, då var det gjort! Efter mycket om och men!

Vilken bra dag det har varit idag! Efter mycket om och men där med, gick jag till praktiken idag. Och, det gjorde jag rätt i. I väldigt mycket allvar, skrattade vi en hel del. Lite senare, gick jag och Britt iväg för vi skulle prata med en rektor, nämner inte vem, får ni se i tidningen nån dag istället ;)  Kom tillbaka och jag skrev en liten notis, och senare gick vi vidare till denhär snubben som bråkat med sin granne i flera år. Där fick vi en hel del information, och blev bjudna på lagom äckligt kaffe och gamla bakelser. Sen tillbaka till YA, och jag bestämde mig för att gå hem, för att göra dagen än mer komplett. Tummen upp!

Ja, det är verkligen en tummen upp dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0