(13! Kladdkakatime!

Har varit hemma idag faktiskt, haft en sjuhundrade huvudvärk sen igår. Men jag har ju inte heller haft det på länge, så vad förväntade jag mig?

I vilket fall som helst fick jag lite besök idag, och det resulterade i kladdkaka och film <3 Thank you girls! Plötsligt så blev min dag inte helt kass ändå :D

... Sitter i en fattig jävla wowkö, det är BARA 433 personer som ska få logga in före mig, pitt! Här ska jag sitta och vänta i 20min, blä! Men, fyfan, de har verkligen lyckats med WOLK. Precis som det var innan BC, det är personligt igen liksom. Me like!

Kan också tillägga att jag denna månaden är fattig som en kyrkråtta, och det suger! GIEF ITEM FEST OCH SPRIT, kanske lite pengar också tack?

/Bättan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fest har du i Malmö iaf :P;)

2008-11-13 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0