(15! Lördagkväll

Något jag tänkte på igår, var att vi som tar konfirmationen, vi som kallar oss kristna, har egentligen inte en aning om nånting vad gäller religionen. Lite mongo att jag ens tänker på det, men skulle se en film igår som hade med det att göra, men så blev jag arg för att jag har hört två olika historier om samma sak, så det blev att ta fram bibeln och se vad där står. Helt jävla sär i skallen är jag, men har man inget viktigare för sig så :S haha!

Måste åka och shoppa, men har inga pengar, blä! behöver ju nåt som jag kan ha när vi ska till osby, och inhandla lite julklappar, ännu mer blä!

BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du tänker för mycket, Bättan! =P

2008-11-16 @ 18:45:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: lian

jag håller med dig!

2008-11-16 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0