(21! Ännu en dag på YA

Så sitter jag i mitt lilla rum igen, sista dagen denna veckan. Sen är det bara en vecka kvar, och jag kommer sakna det lite. Slippa åka buss varje morgon, ha trevligt folk runt om (även om jag har carro i klassen och andra i andra klasser, som jag nästan aldrig ser ändå) Fika på morgonen och eftermiddagen.
Jag slipper gärna skriva en notis igen (har kanske skrivit typ hundra) Men idag ska jag och intervjua med Britt nånstans, och jag är snart klar med en annan artikel.

Det är faktiskt kul.


Kommentarer
Postat av: Laura

Svar på "vista"; Alltså jag har inga problem med vista i sig. Det är inte därför min dator fuckar, det är antagligen p.g.a virus =/

2008-11-21 @ 11:46:39
Postat av: Carro

Japp, om en vecka (lite mer) så syns vi i skolan igen. Men det är bara tre veckor, sen är det lov igen. =P

2008-11-21 @ 14:51:30
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0