(22! Inspiration saknas

Har inte alls någon inspiration till att skriva idag, Det är en trist dag som fan. 
Har inga planer alls för dagen, kanske fortsätta rensa på mitt rum. Har fått rensa ut en massa kläder (IGEN) eftersom det inte fått plats i garderoben. Sen alla lådor, där det befinner sig en hel del skräp (enligt mig). Så nu sitter jag här med flera kassar som jag inte har en aning om var jag ska göra av?

Sitter fast i musiken nu igen, denna mörka råa jävla musik. Dessa hårda trumspel, elgitarren, dessa sexiga röster, och snyggsnygga män. Kanske är det så min lördag ser ut idag? Haha!

Have a nice day! cuz' I won't!

Kommentarer
Postat av: Laura

Om du sparar det, tittar jag GÄRNA igenom det :)

2008-11-22 @ 13:03:55
Postat av: ankan

förlåt att inte jag fanns till en sån tråkig lördag hos dig för jag jobbade!

Annars hade jag kommit på studs <3

2008-11-23 @ 09:59:23
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0