(24! En månad kvar till jul

Faktiskt, det är bara en månad kvar till jul nu. En fattig jävla månad har jag på mig att handla alla julklappar, att fixa allting. Det är på tok för lite tid för mig, Lisbeth Arvidsson. Det har ju bevisats ett antal år innan.

Till råga på allt har jag fått en härig julstämning i kroppen, som spritter och springer och jag blir galen. Snön ligger kvar på marken, och jag hatar det inte alldeles för mycket. Istället springer jag omkring i kjol och vinterkängor med benvärmare i och ett par ynka tunna strumpbyxor. Skrev just en notis om skyltsöndagen, och funderar nästan på att dra med sig någon och bara njuta lite av julkänslan. Det var några år sen sist.

Och igår, ringde telefonen, och förgyllde min dag!
Har jag tur, blir det upp till Stockholm igen i januari, och se Shinedown :D hihi, hoppashoppashoppas!!

Kommentarer
Postat av: ankan

IIIIIIIIH!! <3

Jag går mer än gärna med dig på söndag! :D

Jag visste att du inte var helt lost på känslan ;)

2008-11-24 @ 15:37:27
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0