(3! Förklaring.

I mitt förra inlägg, skrev jag om ett stort misstag. Jag kan berätta, att det har inte med mina vänner att göra, för jag vet ändå att jag har bra sådana.
Men idag kom det fram en person till mig, och frågade om en sak stämde. Jag blev grundligt chockad, eftersom bara EN person visste om det, den enda person jag vågade berätta det till, eftersom jag behövde hjälp med en sak. Men, tydligen så kunde inte personen hålla käft, utan har till och med förvrängt sanningen en hel del. Tänker inte heller gå in på vad saken gäller.

Jag mår faktiskt skitdåligt över det just nu, och istället för att tro att saken handlar om dig (du som nu läser), så handlar det bara om att jag förlorat en, vad jag trodde var, en viktig person, någon som ska vara en förebild. Men jag har varit med om detta innan, så det är bara att resa sig upp igen, och bita ihop. Göra det bästa av situationen, men det kommer bli jobbigt som fan..

Kanske verkar jag lite emo nu, men jag känner att jag endast har musiken. (och Hannes självklart, han är ju alltid någon att räkna mig, the love of my life.) Visst har jag ställt till med en del saker själv, men de personer jag byggt upp ett förtroende åt, ja, sumpade det visst..

Och kanske är jag ännu töntigare nu, men jag har inte långt kvar till tårarna nu, och fy, jag känner mig patetisk.

/Bättan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0