(3!

Jaha, så sitter man på sin  APU-plats, men än finns inget att göra. Var ju värsta nervvraket imorse, "tänk så har hon glömt att jag ska komma, tänk så, gör jag bort mig totalt?" Fast, än så länge har ju allting gått ganska bra.

När man ser nånting man inte vill se, vad i helvete gör man då? Likfan sitter man ikläm mellan två, kanske tre, eller ibland flera, människor. Jag fattar inte vad tusan jag gjort för att förtjäna just detta?!

Och ja har insett att jag antagligen har gjort ett fett misstag. Du var ett misstag, att jag litade på dig var ett misstag. Nu, i efterhand, undarar jag varför jag ens sa nåt till dig?! Måste ha varit kortslutning i min hjärna just då, eller, så var det för att jag mådde så dåligt.

/Bättan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0