(5!

Fick en positiv överraskning igårkväll, fyfan vad härligt kan jag ju säga! (och, det är INGET snuskigt!)

Och ännu en positiv överrasking var att när jag kom till YA, satt Britt där! Visst, det är ju inget fel med de andra, men Britt ser ju åtminstone till att jag fattar, och hon förklarar utförligt, dessutom är hon ju sjukt rolig! =D
OCH, det är inte direkt stort, men två av mina saker publicerades i tidningen idag, även om det inte är mkt, är det en början, och jag börjar faktiskt tycka att detta börjar bli kul. Kanske gjorde jag rätt i detta, kanske vill jag fortsätta med skrivandet ändå? Och efter dessa fyra veckor lär jag veta!

Jag har insett, att folk som nöjt sig med lite innan, som fått mycket, nöjer sig inte med mindre längre. Det är tråkigt, för det förstör personligheten. Storhetsvansinne heter det visst...

/Bättan

Kommentarer
Postat av: Lög

i ystan? vad skrev du? =D

2008-11-05 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0