(7!

Då ska jag berätta lite om gårdagen då.

Jag och Annika skulle cykla en ganska liten bit, för vi skulle till stallet, sen skulle hennes pappa hämta upp oss. Under den lilla biten blåste det SKITMYCKET, och jag trodde knappast jag skulle hålla balansen. Men så hände det ultimata...

... Växlarna la av... Ja, jag kunde lika gärna gå, för det gick snabbare än att trampa tusen varv för att komma en meter. Sen kom en lastbil, och jag insåg att nu jävla går världen under! MEN, det gjorde den knappast.

Däremot har jag en taskig förkylning som tack för besväret igår.

Och jag har lite problem med att bli nöjd med min blogg, så den är inte ful, den är inte bara klar.

/Bättan


Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHAHA!

Asså den blåsten...fan asså

Tack för att du följde med =)

2008-11-08 @ 19:08:03
URL: http://madqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0