(8! Massa wowspelande och kärlek!

Jaa, det har ju inte direkt varit en nyttig helg om man säger som så. Massa onödigt wowspelande, men samtidigt har jag hunnit med att umgås massa med Hannes, vilket var längesen. Denna helgen har vi tagit tid för varandra, och gud vad jag älskar den männsikan!

Också älskar jag att jag kan glädja mig åt andra. Jag blev galet glad innan, bara för att andra också var det, åh, det är bara ultimat vänskap!

.. Så måste jag väl berätta, att sen jag började läsa text i skolan har min hjärna helt satt stopp för stavfel. Klart händer det att jag också kan stava fel, men oftast är det i förbifarten det kan snubbla lite galet! Jag tycker själv det är jobbigt, och ännu värre är det att jag kan få panik när någon stavar fel, men det är ju inget illa menat, men kanske blir det rätt i fortsättningen? ;) haha, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt där!


Och en rolig sak, kombinationen mellan mig och Annika, vad fan tänkte gud på egentligen? Antingen tävlar vi om vem som är blötast, eller så bråkar vi om att den andra är bäst osv. Det tar liksom aldrig slut. Samtidigt är vi nog skrämmande lika i alldeles för många avseenden, därför också våra nödvändiga och antagligen alldeles för långa konversationer på msn och så. Haha, hade gud tur eller otur i tänkandet för 18 år sen? ;)

/Bättan

Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHAHAHA!

Men fan, vi har våra väldigt goda stunder med som tar över det andra <3

2008-11-09 @ 00:27:14
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: Ankan

föresten...han hade nog tur i oturen ;)

2008-11-09 @ 00:27:53
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: carro

Haha, det verkar som att media linjen verkligen sätter sina spår. Som hur du känner när någon stavar fel. Jag kan typ få panik när jag ser något program där de filmat helt fel och sånt. Och måste slå ifrån. Det är sjukt egentligen vad de lär in i våra hjärnor utan att vi märker det. :P

2008-11-09 @ 13:41:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0