Århundradets huvudvärk!

Led av århundradets huvudvärk inatt. Visst brukar jag ha det, men detta slog fan allt!

... Och trött som jag var efter en och en halv timmes sömn, fick jag bege mig upp, för att för sista gången sitta i detta lilla rum på YA.
Frukosten ska vi inte ens tala om, den blev katastrofal, så det slutade med ingen frukost alls. Gröten som mamma var vänlig nog att koka åt mig, smakade underbart! TILLS, jag tappade hela sockerkaret i den. Den blev fruktansvärt oätlig. Sen, tyckte jag, att jag skulle rosta ett par mackor, och stoppar ner dem i brödrosten och så. Tittar på klockan, fan, redan 10 i 9, måste gå! glömmer mackorna, tar en clementine, telefonen ringer...

... ingen clementine. Svarar, lägger på, försöker ta på mig skorna och skala min jävla clementine samtidigt. Kommer utanför dörren, hör brödrosten, skiter i mackorna, öppnar grinden, och tappat denna satans clementine! (då den var skalad, och jag är inte speciellt förtjust i smuts) Så det blev ingen frukost för min del, så nu sitter jag här, lite smått hungrig. Bra Bättan, bra!

Hoppas på att jag kan få sluta lite tidigare så jag kan komma iväg till Bo Ohlsson idag, och förhoppningsvis med Carro som sällskap!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blir boan i mitt sällskap! =P

2008-11-28 @ 11:40:44
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Ankan

Ojsan hoppsan...det lät ju inte smidigt!

Föresten, någon ska köpa min sadel i helgen :D

2008-11-28 @ 16:08:37
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0