Braiga dagens dag idag!

När jag kom hem innan, satt Hannes i soffan och skrek "älskling!!", och när jag kom in satt han med fingrarna formade som ett hjärta. Kanske låter pinsamt och tramsigt för er som läser, but you are just jealous. (vi får skylla på johan om stavningen är fel) ^^,
Nu kom jag på varför jag inte lägger in bilder, jag kan inte designa inlägget som jag vill, och det ser bara fult ut i min lagom tråkiga blogg.

Jag är så jävla glad idag också, för jag har fått så mycket beröm idag, de tycker jag är duktig bla bla. Men framförallt, jag tror jag vet vad jag vill nu. Och det mina vänner, är något jag är glad för!

Kommentarer
Postat av: carro

Shit, trodde att jag kommit fel när jag öppna din blogg. =P

Men väldigt nice, bra gjort Bättan =)

2008-11-17 @ 22:52:37
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0