c[: 15!

Kan ju börja med att gratulera mig själv, eftersom jag för ett dygn sedan fick ännu en bedårande systerdotter :D

Och dagen i sig har  väl inte varit så händelserik. Vaknade klockan två inatt av huvudvärk, och har inte sovit sen dess, så är jag trött eller är jag trött? Så det blev ingen skola idag heller, vilket inte är riktigt bra, för ligger ju efter lite, men bara LITE! Men har redan gjort upp en planering på att allting är fixat och klart innan lovet är slut! Framsteg!

Kom fram till innan idag också att jag att jag trivs ändå lagom bra här hemma. Min säng är skön som en prinsessas, och jag har frukost och mat på bordet varje dag, garanterat. Det har jag ju inte haft på jag vet inte hur länge, och det är ju antagligen det som har lett till mitt dåliga humör och imunförsvar.

Och imorgon kommer Annikus hit, läxa, och på fredag blir'et filkväll hemma hos mig, på mitt nya rum, och lördag ska jag hjälpa pappa för några bolleruppare ska ha kalas i parken, yey (Y) Men just nu är musik det enda jag orkar koncentrera mig på. Så, jag ska bli Dj en finfin dag!

^^,
/Bättan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0