c[: 16!

Sucksucksuck. Klockan är ett, och är faktiskt inte alls trött, trots att jag inte sovit sen nästan ett dygn...

Ännu tröttare blir man av folk som verkar tro att världen snurrar runt dem. Jaa, jag ska ha filmkväll på fredag, och vi ska bara vara ett par stycken, och vi bestämde att vi skulle ha det så. Jag kan inte bjuda in alla mina kompisar varje gång jag ska göra nåt, utan man får helt enkelt hitta på nåt med vissa en gång, och andra en annan gång, svårare än så är det faktiskt inte, och jag tänker inte heller ändra det bara för att det är en som blir sur. Varsågod då och var sur, jag orkar inte ens ta åt mig. Slutdiskuterat! Någon som säger emot?

Jag ställde upp som en vän, och du sumpade den vänskapen, Var du så glad med det ynkliga du har, för snart har du inte ens det...

Saknar Hannes som faaaan, och jag har svårt att tro att någon kan känna samma glädje som jag gör <3

^^,
/Bättan

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! kolla gärna in min blogg, kommentera lite om du vill det :D

2008-10-16 @ 01:30:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är patetisk! Så fort det är något, som har hänt dig, som handlar om någon annan, måste du fort som fan skriva det någonstans. aj aj aj !

2008-10-16 @ 15:26:44
Postat av: Carro

Hatar när folk skriver en massa skit och sen inte skriver namn och inte står för vad de tycker.Du vet kanske ändå vem det är, men tycker att folk ska stå för vem dem är...

2008-10-16 @ 20:06:25
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0