c[: 18!

Blev lite film&tv tittande igår, myspys i min säng :D

Innan idag satte jag och pappa upp anläggning i parken, för han ska spela på bollerups höstfest. Och det finns inget bättre än att låta basen bestämma hjärtats takt, att bara låta musiken flöda i kroppen på en. Känner att jag äntligen kan ta tag i mig själv nu, följa med pappa ut oftare, för nu är det dags att lära sig!

Ikväll händer inget speciellt, ta det lugnt och göra saker med sig själv. Dock är jag ganska sugen på fest, men kanske till helgen :P

Nu är det snart dags att åka till Stockholm. Är ganska nervös faktiskt. Isabell kommer inte alls vara gammal, endast 8 dagar, och Inez kommer antagligen suga krafterna ut mig. Men det jag tänker på mest är att jag och Jocke (min systers kille) inte slår jämnt.  Åker ju inte direkt upp för att träffa honom, men han har ju inte alltid varit trevlig om man säger som så.
MEN, det kommer bli en lång vecka, kommer sakna mina små sjöbobor, och Hannes! Så det blir att hitta på nåt när jag kommer hem igen :D

^^,
/Bättan

Kommentarer
Postat av: Carro

Bara sjöbobor? :/ :P

2008-10-19 @ 01:41:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0