c[: 19!

SJÄLVKLART, kommer jag sakna Carro också när jag åker till stockholm :D haha ;) (sorry, tänkte mig inte ritkigt för :P)

Tja, det var ett härligt gäng bolleruppare, riktigt härligt var det faktiskt. Dansade hela tiden, och pappa eldade på så in i helvete. Jag känner att det är som en drog, vill bara ha ännu mer, och när det tog slut längtade jag redan efter nästa gång jag har möjlighet att följa med honom. Vill bara ha mer och mer hela tiden! Hade jag inte varit där själv hade jag nog dansar arslet av mig jag också :D

Fattar inte heller programmet "hål i väggen". Det ska vara ett underhållningsprogram? Eller inte! För det första, hålen är inte ens realistiska, de får ju inte ens plats, hur fan ska man då komma igenom? :P Och sen, vad spelar det för roll att de samlar poäng, när det inte ens spelar någon roll vem som har mest?! Sjukt korkat faktiskt, jättedåligt program :P

Bara skola imorgon också, sen börjar mitt lov! HÄRLIGT! Ha det så kul i skolan alla andra! :D

^^,
/Bättan


Kommentarer
Postat av: carro

BRA, för jag kommer sakna dig! Men jag kommer till dig i slutet av veckan så bara de så! ;P

Ha det bäst i lilla stockholm så ses vi.

puss

2008-10-20 @ 14:11:28
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja, verkligen. Önskar att han hade gjort det. För fy för för honom alltså. (okej, den där menningen blev lite så där :/ )

De e lugnt. Satt ju här och lekte med bloggen lite. :P

2008-10-20 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0