c[: 21!

Tjaa, Då var det första dagen utan skola på nästan 6 veckor, känns sjukt.

Ja, det är imorgon. Känns också sjukt, beställde mina biljetter för en månad sen, lite till, och det är redan dags. Tiden har gått lite för fort kan jag tycka. Ser inte direkt fram emot att sitta på tåget i 4 timmar, på grund av åksjuka, men får väl ta och pallra mig iväg till apoteket och köpa tabletter I guess...

Kommer hem igen på tisdag, och då har jag nästan hela veckan på mig att ha lov :) åtminstone ska ju Carro komma hit :) men sen vet jag inte mer :P  Och efter det är det praktik, och jag börjar känna mig skräckslagen inför att vara på Ystads allehanda i 4 veckor! Aja, det kunde varit värre faktiskt!

^^,
/Bättan

Kommentarer
Postat av: Carro

Yes, jag kommer! :P

2008-10-21 @ 20:17:21
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0