c[: 22! Stockholm!

Jaha, då åker jag till stockholm nu, sitter på tåget och allt. Lite dåligt är det faktiskt att de inte tänkt på att det är MYCKET folk som kommer med STORA resväskor, och alla får ju såklart inte plats, bra SJ, NI ÄR TOPPEN! (not)

Medan jag ändå är igång kan jag ju berätta att nu har morbror Kalle också gått och dött. Eller, han hette ju faktiskt Karl-Martin, men han är ju lika död för det ändå.

Saknar redan Hannes, och känner att jag har en överdrivet lång resa framför mig, så jag honner väl titta klart på naruto, eller klart och klart, fram till avsnitt 50 iaf. Nice! =D

Lär väl komma lite senare igen!

^^,
/Bättan

-------------------------------------------------------------------

Nu på tåget har man tid med mycket tänkande. Det är beslutat i min arma hjärna att det är dags att sluta tycka synd nu. Jag går hela tiden på grund, blir alltid arg och irriterad på hur människan är, otacksam, egoistisk. Det är dags att sluta tycka synd om dig nu, så kanske kommer jag inom en snar framtid få lite lugn och ro i huvudet igen.

Tog nästan två timmar för den jävla åksjuketabletten att verka, sån jävla skit, Tur att jag inte åt mkt till frukost iaf! Men nu när jag iaf tror att den börjat verka, mår jag inte lika illa längre, tur fan för det!  Klockan är nu två, så det är ca 2,5h kvar tills jag är framme, och känns nästan som jag precis satte mig här. Det går lite lagom fort faktiskt.

Och, hur jävla vackert är det inte på hösten? Sitter och tittar ut hela tiden, massa sjöar, och alla träd skiftar i grönt, gult, orange, och rött. Och solen skiner, verkligen fridfullt :) Hoppas Kalle också har frid nu, Jag kommer faktiskt sakna honom, tro det eller ej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag tror att du vet vem jag menar. :/

2008-10-22 @ 14:51:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: lie

awwi, tänkte lite på dig idag, "undra var bättan är nu" ^-^

2008-10-22 @ 17:08:25
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj, beklagar över din morbror. :(

2008-10-22 @ 18:24:33
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0