c[: 24! Stockholm...

Jaa, sitter ju i stockholm nu. Kan ju säga att jag har haft roligare. Min syster är det iofs inget fel på (konstigt nog) och Isabel (med endast ett L) är verkligen bedårande =D Och Inez är väl som alla andra barn i hennes ålder, ett verkligt yrväder! =D Problemet sitter hos Jocke. Hade jag vetat att han också var pappaledig hade jag aldrig åkt upp! Har kommit fram till att jag verkligen hatar honom... Han sitter bara vid datorn hela tiden, svär och skriker åt oss fastän vi inte gjort nåt. Tar inte hand om barnen alls, och han blev sur för att jag bara var ute med Inez i en halvtimme?! ååh, mongo! Tack och lov åker han till Finland på måndag, men i detta läget är det för många dagar kvar tills dess! blä, hatar såna svin. Funderar på att köpa en ny biljett  och åka hem tidigare, bara på grund av honom.

Usch vad ont i magen jag har, och hemlängtan efter alla kompisar och Hannes! Fattar inte hur jag ska stå ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0