c[: 26! Stockholm...

Tänker tillåta mig själv att skriva lite. Efter allt som hänt behövs det nog.

Är trött som fan, har bara sovit några få timmar varje natt, och alltid är det något som måste göras. (fastän det inte finns det) Ack ja, Jag vet inte, Jocke gnäller över att det inte är städat, eller att Inez vill leka med honom, men inte han med henne. Han säger att ingen gör nånting, medan han sitter på röven hela dagarna, och vi har händerna fulla HELA tiden. Förstår inte alls hur han kan vara så förvrängd i skallen. sjukt, verkligen sjukt.

Jag har hemlängtan. Vill hem till Hannes, träffa alla kompisar, LILLEBROR! och lite pappa och musiken. Jag vill ha en fet jävla fest också, Men iaf kommer ju Carroo på torsdag! =D gutt som fan! Wtf, bara att få sova i min säng kommer  vara underbart.!

Men kom på att jag är drygetrött, så får skriva allt annat en annan dag istället!

^^,
/Bättan!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tar han inte hand om sina barn? :O

2008-10-27 @ 19:36:09
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0