c[: 28! Hejdå Stockholm!

Ja, då sitter jag på tåget just nu, Har inte startat för att det är 10min försenat. Har varit kaos med tågen hela morgonen, och var först rädd att jag inte skulle komma med tåget hem, och hade jag inte gjort det, ja, då hade jag fått bli kvar :P
Men gud vad skönt det ska bli! Kommer ju sakna min syster, och jag är redan rastlös. Brukade ju alltid springa omkring med Isabel på armen :P och springa efter Inez, usch, jag kommer verkligen sakna dem.

Jaha, 4.5 timme på tåget då. Det är bara att hänge sig åt musiken, verkligen lyssna på texterna, bara njuuuuuuuta! <3 Och kanske sova en liten stund också? Hmm maybe.

Hm, någon som kanske har förslag på vad som ska hända i helgen? :D

^^,
/Bättan

Kommentarer
Postat av: carro

sv: Ja, gör du så. Eller så kan du bara beställa vad du vill ha, så kan jag baka här och skicka de till dig typ. Grejen e bara att du får beställa typ två dagar innan, posten tar ju en såååån tid, asså! ;P

2008-10-28 @ 20:11:38
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0