c[: 31!

Vad gör man, när man är i ett läge mellan två personer? Vilket man än gör, blir det fel? Liksom, gjorde jag rätt? Men ändå fel? Åh, jag är ledsen för vilket som...

Och jag har insett att har man tråkigt, ja, då är allt som behövs en stycken Annika, porrfilm och chokladpudding! Nej, så mycket som jag skrattade igår har jag nog aldrig skrattat. Det var detdär skrattet som inte ville sluta, och jag hade kramp i magen och tårarna sprutade ur ögonen på mig, allt tack vare Annika, porrfilm och chokladpudding!
Tack för en störtskön kväll, och megagod mat! <3

Nu är det vårrullar och äppelcider, popcorn och film som gäller med Carro!  Ha en bra fredagkväll, för det ska jag ha!

/Bättan

Kommentarer
Postat av: ankyspanky

Tack själv <3

2008-11-01 @ 13:31:46
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad är det du menar med det översta du skrivit? :O

2008-11-01 @ 13:58:25
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0