>.<

Tråkig dag i skolan, religionen är seg som fan. Men, bara en lektion så det kan jag ju utstå, speciellt eftersom man får pengar för det :P

Hm, och det är så att jag har min blogg för att skriva om kanske något kul eller tråkigt som har hänt, och om tankar och så, så antingen får folk ta det jag skriver, eller helt enkelt skita i att läsa den, svårare är det faktiskt inte. Jag tänker inte ändra på mig för att någon klagar, för jag tvingar ingen att läsa, så du kanske ska fundera på att sluta läsa?

^^,
/Bättan

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan! Hur är det i kväll? Jag har en designtävling på min blogg om du vill delta :)

2008-10-17 @ 22:37:48
URL: http://tessanvbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0