A veryvery long day!

Idag har varit en väldigt stressfull och avslappnad dag, på en och samma gång. Ungefär mellan klockan 11 och 5 har jag yrat runt som en idiot i hela sjöbo, på jakt efter tillbehör till studenten (vissa saker som jag bara måste ha och jag inte vill riskera att de ska ta slut) Sen har jag umågtts lite med min gamle far (vilket jag ska göra till en vana) och sedan stack jag och min lillebror till ÄLSKLING <3 Så nu har jag sett the fast and the furious (Vin Diesel är het som fasiken på sitt lilla vis) och jag har ordnat exakt HELA Hannes kök. Flyttat om i skåpen, diskat om det mesta, satt in allting i skåpen igen och allt detdär man brukar göra när man just flyttat, men som inte blivit ordentligt gjort.

Nu ska jag fan ta och sova. Imorgon ska jag med pappa till Sölvesborg, och på vägen dit ska vi umgås med farbror Evert som jag inte träffat på cirka sjuhundra år, men som är totalt oemotståndligt charmigt underbar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha, nej. Tror jag inte att du skulle heller. =P

Okej, har du gjort om din mycket då?



Kul att du har så bra kontakt med din pappa. =)

2009-04-09 @ 23:31:57
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej, spännande. =) Okej, ja det vore nice.

Ja, fast jag tror nog där kommer bild på den i bloggen. Men man vet ju aldrig om jag bestämmer mig för att hålla den hemlig. =P Men ska fota den imorgon, så kan du få bild. =)

2009-04-10 @ 00:00:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jo, det är det. Men vad heter det? Vissa säger äggdjur, men det hörs så dumt. =P

2009-04-10 @ 00:02:02
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0