Don't leave me to die here

Jag är trött, trött, och väldigt trött. Det är lördagkväll, jag är själv hemma och den ska spenderas i min säng med en film och en kopp te!

Gårdagen då? Jodå, den var bra på alla möjliga sätt.
Egentligen var det tänkt att det bara skulle vara fest hos Annika&cw, men drog med till ystad och firade 50-dagars. Det blev en utspild shot och en bjuden shot på donna. Sen blev det bar a bar, där musiken var LITE (ytterst lite) bättre än förra gången. Ja, så lite dans, foto, och så vidare...

Det mest ultimata under kvällen var nog när vi, flera fulla personer, sprang till bussen och jag, sist där jag kom, såg alla trilla ner i grävhålen precis vid busstationen. haha!

Och jag chockades ett antal gånger, och har faktiskt inte smält det riktigt än. Men, det var absolut en mer än helt okej kväll (tummen upp)

Kommentarer
Postat av: Carro♥

Sv: Rider i jeans. Fattig som jag är så har jag letat upp ett par gamla jeans från högstadiet som är väldigt streghiga (ingen aning om hur det stavas, men du fattar nog)

Så det rider jag i, och de är väldigt bekväma, vilket jag är glad för då jag är pank.

Men blev det några ridbyxor då?

Tack. =)



Kul att du hade en bra kväll. =)

2009-04-25 @ 23:29:52
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Aha okej. Jeans är bra till mkt.

2009-04-26 @ 14:27:45
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0