Emo? - Yes indeed.

Just nu sitter jag och lyssnar på ett album med Breaking Benjamin som är mer än helt okej, och Fullmetal Alchemist går på tv. What else could be better? Nåväl, ganska mycket faktiskt.

Well, en kort sammanfattning av den gångna veckan.

Jag har tillbringat en del tid i stallet med Annika, och jag tänker villigt erkänna att jag är förstörd. Jag är totalkär i Lilla röd, och tänker plocka hem henne i koppel en vacker dag <3 Så just nu håller jag på att lära mig rida, och allt som egentligen har med hästar att göra.  De är helt okej trots allt. Bortglömda är alla mina gamla fördomar. Jag tänker aldrig bli en total hästnörd, men jag tänker skänka Lilla röd massor av min kärlek. Suck on that. Jag är en tönt, right?
 
Den utlimata nördbilden. Flyer, indanpållen, ligger mig också väldigt varmt om hjärtat. Han är bara så söt. Och på bild två (ursäkta kass kvalle = mobilbild) ser man Lilla röd längst till höger. Fett söt <3

Jag var också sjysst och ställde upp på ett skolarbete, och såhär skitnödig ser jag ut.


Sen igår, eller ja numera förrgår, var det lite småfest hemma hos Annika&Sivan. Hög musik, dissar och mobiler var väldigt aktuellt!

Ursäkta kassa bilder, men bättre än så blir det tyvärr inte. Kischen festade också tusan ta mig. Eller inte, han hade gömt sig i garderoben...

Jag hade kunnat skriva hundra saker till, men är det egentligen någon som kommer att läsa allt? :P Well, detta var iaf en del av min vecka, tillsammans med ett väldigt antal timmar promenad, och dagarna tillbringas utomhus så mycket det bara går! Och jag, jag mår bättre än någonsin. Suck on that people.

Kommentarer
Postat av: Annika

Min häst på bilden nämner du inte :(

2009-04-20 @ 10:44:01
Postat av: Carro

Sv: Okej, va bra. Kul.



Fina bilder.

2009-04-20 @ 11:21:41
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, något av det är det väl. Men jag skulle mer gissa på påhittat namn.

2009-04-20 @ 13:17:13
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0