En helt okej dag!

Idag har verkligen humöret varit på topp exakt HELA dagen. Fett härligt om jag får säga det själv! Dagen började med att jag drog mig i ca en timme i min überbästa säng, sen blev det en tur ner till konsum där hårfärg inhandlades. Sen gick jag hem och lämnade färgen och tog mig en promenad på, vad jag fick veta idag, kärleksstigen. (där fick mitt ego sig allt en törn) och efter två timmars promenad var jag hemma igen. Jag fick också på min trevliga promenad för första gången i mitt liv se en hackspätt. Fett dryg var han.
Inte nog med det, sen blev det stekt rödspätta med potatis till middag, något jag verkligen älskat ända sedan jag var litenliten!

Och nu sitter jag här, tillfreds med dagen och lyssnar på Crossfade. Som vanligt har sångaren en väldigt sexig röst.... väldigt manligt!

 
Såhär snygg var jag på min promenad (känn ironin) i min faders solbrillor. Däremot gillar jag mitt ögonbryn som ser sådär snyggt nonchalant ut (?!)  Den andra bilden, ja jag bara äääääääälskar solen! Dessutom simmar där faktiskt en fisk men den syns inte. (väldigt dålig stil av den)
Nu börjar jag känna av att min dag varit hyper, och ångesten för att jag har läxor att göra imorgon börjar komma krypande. Dessutom ser min helg väldigt tråkig ut. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0