Ge mig ett baseballträ att slå i skallen på er båda två!

Vad är det för liv, om man har en pojkvän som är så kontrollberoende, att han skär av banden mellan familjen och vännerna, att han inte låter en göra annat, att han bara ska sitta ner på sin feta jävla ass med sina äckliga manboobs, och svära och skrika, hacka ner på en hela tiden. Och vad är det för jävla liv att vara den pojkvännen?!

I vilket fall, Mr. Sunshine , grattis. Du har nu lyckats förstöra allting. Speciellt min lördagkväll.

Det var jävligt längesen jag var så arg, och nu sitter jag här med både huvudvärk och ont i magen. fyyyy. MEN, snart kommer iaf min älskling, som jag längtat efter nu i flera dagar!

Each day that passes by just seems to feed the lie. Crossfade - drown you out. Jag pfedeälskar den ikväll.

Kommentarer
Postat av: Laura

Det där lät inte så bra? Vem tänker du på?

2009-04-05 @ 11:43:15
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Eve

Tack så mycket! :D

2009-04-05 @ 15:32:40
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0