I knew this day would come to end



Jaha, nu är det så att jag har prov i MDK imorgon, och hur långt har jag kommit? Ingenstans... All min koncentration är som bortblåst. Jag är förkyld, har ont i halsen, och jag vill bara ut, men det kommer resultera i ännu värre sjuka, och det pallar jag shi!  Däremot var jag och lillebror dumma nog att inviga vattenpipan idag, både bra och dåligt detdär!

Nu ska jag återgå till att städa, som jag faktiskt gjort hela dagen.

I knew this day would come to end, so let this life begin

Kommentarer
Postat av: Laura

Nästa gång du ska rensa kläder kan du ju hojta till (A) :P

2009-04-20 @ 19:19:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Annika

Omg...och du vet vad jag menar!!!

2009-04-20 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0