Is it already gone?

Det är fortfarande så nära, men ändå helt borta.

För övrigt är jag riktigt jävla, ja jag vet inte vad. Men vad tycker jag om folk, som på bloggen, bilddagboken, allmänt irl, håller på att säga/skriva saker i stil som min prins eller min prinsessa. Eller saker som det är så och så många dagar kvar blabla, vi ska kyssas och smekas i solnedgången blablabla... Alltså vafan, folk som ska vara sk "vuxna", hur kan man hålla på att skriva så? Vafan, berätta lite om era sexställningar också, det har ni visst glömt bort.  Visst är det något vackert att älska någon, att känna kärlek, men guuuuuuud, måste man skämma ut sig så totalt bara för det?! Ja, jag SKÄMS bara av att läsa hur andra skriver. Och jag bara skrattar åt det, för det skrivs för att släta över den operfekta ytan. Alltså grattis, NI HAR JUST VUNNIT DEN ULTIMATA TÖNTSTÄMPELN!!!

Jag blir faktiskt lite irriterad där. Varför kan man inte bara kalla sin pojkvän för älskling, eller nåt annat, sötnos, pulleknull, fitta, ja vafan vad som helst? Vi lever fan inte i en värld av människor med kronor på huvudet eller rosa ponnier springandes på gröna böljande kullar. Sluta lev i en ett jävla barbie-dockhus. Gud, skjut mig, jag äcklas...

Kommentarer
Postat av: lie

nu tycker jag du överdriiiiiver litegranna. Vissa skojar ju om det att kalla sin pojkvän på prins, vissa tar det som skoj. Dra inte alla över en kant ^-^



jag hade dock velat leva då det fanns prinsar........

2009-04-16 @ 18:32:58
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0