Put me to sleep, Evil Angel.

Huvudvärken är borta. Tack gode gud för det.

Idag har jag planer på att jag ska till olika affärer och kolla ut en ny hårfärg till studenten och jag ska gå och klippa mig. Kortkortkort ska det bli!

Något jag retar mig som fan på är, att man ska dricka MINST två liter vatten om dagen (Måste se till att dricka massa så jag slipper huvudvärk, plus att det faktiskt är bra för kroppen) Men, det var inte det jag ville komma till, utan att man fan lika bra kan flytta in på dass, för man hinner inte komma ut därifrån förrän man är kissnödig igen. Det är sjukt irriterande och börjar gå mig väldigt på nerverna....

Och, tack gode gud för Benjamin Burnley, det är allt som behövs sägas!

Det är helt okej att han inte är så snygg, och att han är gammal. Helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0