Some of the easiest habits are the hardest one's to break

Idag var jag i skolan och gjorde prov i religion (om man nu kan kalla tre frågor för prov?) Värdelöst, men jag klarade utan problem. Har också hämtat min studentmössa, vilken är skitful. Jag vill typ bara spy på den...

Sen har jag inte varit speciellt vettig. sitter hos äckling just nu, och innan gav jag mig på att laga mat. (dvs, jag är inte den bästa på det...) Och nu håller jag på att rensa och städa hans garderob. Eller snarare hela lägenheten. och jag som inte ens städat mitt eget rum...

JAG HOPPAS!!!


Nu får jag den där känslan igen.
Den som inte är välkommen.
Men som ändå är bland det bästa jag vet.
Den är... otillfredställande på något sätt.
Ta mig tillbaka.
Ge mig natten åter...

(Nej, det har inte med något snuskigt att göra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0